Często zadawane pytania


1. Czy wystawiacie Faktury Vat?

odp. Tak !! Na życzenie klienta można otrzymać fakturę Vat

2. Do czego potrzebuję Fakturę Vat?
odp. Możliwość skorzystania z odpisu podatkowego, oraz skorzystania z gwarancji. (serwisy życzą sobie dowód zakupu)

3. Jeżeli nie podbijacie karty i produkt się zepsuje to co wtedy?
odp. Karta gwarancyjna wraz z fakturą VAT powinna wystarczyć, jeżeli serwis zażyczy sobie podbitą kartę gwarancyjną, wówczas należy kartę gwarancyjna wraz z nr. Faktury i nr. WZ (nr WZ znajduje się poniżej nr faktury) przesłać do nas a my odeślemy kartę podbitą. 

3. Jaki jest termin podbijania kart gwarancyjnych?
odp. Nie ma takiego terminu.

Jak kupować krok po kroku


1. Możesz (lecz nie musisz) się zarejestrować co ułatwi naszą współpracę

    Tylko zarejestrowani klienci otrzymują rabaty 
    Ceny z rabatem pojawią się po dokonaniu rejestracji !!
2. Dokładnie obejrzyj i wybierz interesujący Cię produkt
3. Wpisz ilość produktów
3. Naciśnij klawisz KUP
4. Pojawi się twój koszyk, który można dowolnie modyfilkować
4. Jeżeli wszystko jest OK naciśnij klawisz złóż zamówienie
5. Wybierz formę przesyłki (system wyliczy koszt przesyłki)
6. Zaakceptuj cenę produktu wraz z przesyłką
7. Wypełnij dokładnie zgodnie ze stanem faktycznym formularz personalny 
   (niezbędny by przesyłka dotarła tam gdzie powinna)
8. Naciśnij klawisz wyślij zamówienie
9. Właśnie kupiłeś(aś) towar !!!

Jeżeli po dodaniu przedmiotu do koszyka pojawia się informacja, że koszyk jest pusty (najprawdopodobniej wina ustawień w przeglądarce) to należy ponownie wejść poprzez adres www.adamus.kqs.pl i rozpocząć zakupy od nowa.



Po złożeniu zamówienia wymiana informacji odbywa się za pomocą e'maili i tak: 

1.
 Otrzymasz e'maila z informacją o złożeniu zamówienia (wysyłany automatycznie)

2. Do 48 godz otrzymasz drugiego e'maila (wysłanego przez pracownika sklepu) potwierdzającego przyjęcie zamówienia przez sklep adamus.kqs gdzie dołączona będzie informacja o nr konta na które należy przelać wpłatę (ten sam numer znajdziesz na stronie sklepu)
(w przypadku pobrania lub odbioru osobistego informację tę należy zignorować)

3. Po otrzymaniu przez nas wpłaty (nie dotyczy przesyłki pobraniowej i odbioru osobistego) nastąpi wysyłka towaru i o tym fakcie również zostaniesz powiadomiony(a) następnym mailem (wysyłanym przez pracownika sklepu)

4. Otrzymujesz przesyłkę 

UWAGA !!
Kartę gwarancyjną podbijamy TYLKO na życzenie klienta.
Towar z podbitą kartą gwarancyjną nie podlega 
zwrotowi, ani wymianie

Bezpieczne zakupy

u nas masz 14 dni na zwrot towaru

Wybierz profesjonalistów

działamy w branży 20 lat

Profesjonalna obsługa

bardzo szybka realizacja zamówień